Jag har behov av att kunna koppla in stickpropp till utomhusbelysning (Philips Hue) på framsidan av vårt hus.
Problemet är att det inte finns något eluttag där. Det närmaste är på baksidan av huset men det är nog 20 meter dit.
Vi har däremot fast utearmatur vid entrén och min fråga är om man kan dra el från denna till ett nytt eluttag på framsidan?
Eller är det helt fel typ av kablar?
Problemet är att det inte finns något eluttag där. Det närmaste är på baksidan av huset men det är nog 20 meter dit.
Vi har däremot fast utearmatur vid entrén och min fråga är om man kan dra el från denna till ett nytt eluttag på framsidan?
Troligen saknas fast fas där. Hur ser det ut från andra sidan väggen?F faceplant skrev:Jag har behov av att kunna koppla in stickpropp till utomhusbelysning (Philips Hue) på framsidan av vårt hus.
Klicka här för att svara