Startar en tråd. Finns säkert andra som har liknande frågor sen.
Vi kan väl hålla oss till ämnet (placering) och skippa behörighetspåminnelser här
Under fönsterbrädan med utanpåliggande matning ovanifrån utmed fönsterfodret.
Snyggt, fult, mittemellan, opraktisk... annan synpunkt?
Vi kan väl hålla oss till ämnet (placering) och skippa behörighetspåminnelser här
Under fönsterbrädan med utanpåliggande matning ovanifrån utmed fönsterfodret.
Snyggt, fult, mittemellan, opraktisk... annan synpunkt?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Om samtliga uttag i huset satt så, skulle jag säga nej.
Men att sätta ett uttag där, av en orsak, funkar väl bra. Även om huset säljs, eller den ursprungliga orsaken är borta, så ser det absolut inte fult ut, är snarast ganska diskret.
Men att sätta ett uttag där, av en orsak, funkar väl bra. Även om huset säljs, eller den ursprungliga orsaken är borta, så ser det absolut inte fult ut, är snarast ganska diskret.
Tycker inte något uttag som sitter så ser fult ut, ser dock inte var matningen kommer ifrån på översta bilden, kanske den som är konstig?
Medlem
· Västernorrland
· 12 011 inlägg
Jag hade placerat det bredvid fönstret strax jämte brädan på klassiskt vis. Varför försöka dölja nåt som ändå inte döljs.......
Intressanta synpunkter...
Tanken var väl att det döljs lite mer. Och det är bara ett par "undantag".
Jag kröp ner för att ta bilden. Om man står upp i närheten blir det väldigt diskret.
En aspekt kan väl vara skydd mot vatten. En fönsterbräda är ju högrisk att spilla lite från en krukväxt. Och IP 20 precis under kanske inte är riktigt bra.
Tanken var väl att det döljs lite mer. Och det är bara ett par "undantag".
Jag kröp ner för att ta bilden. Om man står upp i närheten blir det väldigt diskret.
En aspekt kan väl vara skydd mot vatten. En fönsterbräda är ju högrisk att spilla lite från en krukväxt. Och IP 20 precis under kanske inte är riktigt bra.
Redigerat:
Klicka här för att svara
