Jag håller på att inreda källaren i ett hus från 58. Alla befintliga eluttag sitter omkring en meter upp från golv. Det är helt ok i tvättstuga, relax och förråd, men i det som tidigare varit garage och nu skall bli gästrum skulle jag vilja montera dem på vanlig höjd, vid golvet. Är detta ok?