Jag håller på att inreda källaren i ett hus från 58. Alla befintliga eluttag sitter omkring en meter upp från golv. Det är helt ok i tvättstuga, relax och förråd, men i det som tidigare varit garage och nu skall bli gästrum skulle jag vilja montera dem på vanlig höjd, vid golvet. Är detta ok?
 
Det är helt okej
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.