6 316 läst ·
11 svar
6k läst
11 svar
eluttag annat än eljo?
Dags att köpa eluttag. VP-rör och dosor har vi köpt på Malmbergs, men vi har hört från fler håll att deras eluttag är skit så vi får väl köpa lite dyrare.
Om man vill ha standarduttag är det Eljo som gäller då eller finns det biligare? Har hittade dem till ett bra pris på Knifab.
Att köpa Jung i Sverige går bort pga priset och om enda alternativet att få hem dem från Tyskland är att fixa en kurir så blir det för krångligt.
Är det någon som har koll på kvalitet och pris på Merten?
Hoppas man kan få lite tips i eluttagsdjungeln!
Om man vill ha standarduttag är det Eljo som gäller då eller finns det biligare? Har hittade dem till ett bra pris på Knifab.
Att köpa Jung i Sverige går bort pga priset och om enda alternativet att få hem dem från Tyskland är att fixa en kurir så blir det för krångligt.
Är det någon som har koll på kvalitet och pris på Merten?
Hoppas man kan få lite tips i eluttagsdjungeln!
Tack för svaren!
Eljo verkar ju lite billigare än Elko och de ser i princip likadana ut så isåfall blir det Eljo.
Men var kan jag hitta pris på Merten? Hittar några på elbutik.se, men det finns inga bilder och det är svårt att se villken modell det är och på mertens hemsida finns det inga priser.
Eljo verkar ju lite billigare än Elko och de ser i princip likadana ut så isåfall blir det Eljo.
Men var kan jag hitta pris på Merten? Hittar några på elbutik.se, men det finns inga bilder och det är svårt att se villken modell det är och på mertens hemsida finns det inga priser.
Håller inte med. Jag har haft ett h-vete med kabel som fastnat i snabbanslutningarna. Personligen använder jag hellre skruvmejsel. Mitt råd, köp Elko.
Zephir
Klicka här för att svara