Hej
Har ett Villakomfort II system för styrning av direktverkande el.
Är det någon som känner till detta och kan det.
Verkar som Eltex som levererat systemet en gång i tiden inte är i branschen alls längre avseende elvärme.
Får helt plötsligt utan att förändringar gjorts ett felmeddelande med jämna mellanrum att givare nr1 behöver "byta polaritet"
Ser inte att det skulle vara något uppenbart fel. Någon som vet eller möjligtvis vet om jag kan köpa någon annan givare eller har en över jag kan köpa?
Tyvärr är det den trådbundna givarmodellen!
Micke