723 792 läst ·
13 159 svar
724k läst
13,2k svar
Elprisrekordet slaget igen på kort tid
Nej då inte alls.Mikael_L skrev:
Men det går alltid att diskutera saker..
Men kallar man folk för vissa nedsättande ord så har man helt dels förlorat debatten och sedan så har man slut på argument..
alla avtal har en tvingande del och den är absolut.. samma sak som synonym för diktatorisk..
till skillnad från dig och en till så har jag iallafall hållit mig till regler inom debatt fönstret... När detta ord kom in så förlorade du debatten.. Och bröt mot reglerna.F fiskbuggaren skrev:
har du slut på argument?
Boilerplate4U
Medlem
· CEO Tomteverkstan Nordpolen
· 2 414 inlägg
Boilerplate4U
Medlem
- CEO Tomteverkstan Nordpolen
- 2 414 inlägg
Du blandar ihop begreppen. Uttrycket "Nyttig idiot" (se nedan) är ett välkänt yttryck som används inom tex politik och underrättelser där någon anses sprida propaganda för egen sak vars mål man inte är helt medveten om och som kan utnyttjas.Maskintok skrev:
spelar ingen roll.Boilerplate4U skrev:
ordet skall undvikas i alla former.
speciellt i text.
inget av det jag skrivit kan användas av någon till något.
förutom just att det är ingen skillnad på hur en union utövar sina påtryckningar på oss som en nation just gjort emot en annan.
Ska dessutom vi ha krav på oss så blir bilden helt enkelt fel, vilket inte är någon fördel för den unionen.
förutom just att det är ingen skillnad på hur en union utövar sina påtryckningar på oss som en nation just gjort emot en annan.
Ska dessutom vi ha krav på oss så blir bilden helt enkelt fel, vilket inte är någon fördel för den unionen.
Boilerplate4U
Medlem
· CEO Tomteverkstan Nordpolen
· 2 414 inlägg
Boilerplate4U
Medlem
- CEO Tomteverkstan Nordpolen
- 2 414 inlägg
Kriget riskerar att få långgående konsekvenser för vår energiförsörjning inom EU: "Energikris och recession hotar i krigets skugga" (SvD 2022-02-24)