Tjena sitter här och får smått panik ska nämnligen ha prov på Fredag. Missade genomgången av fasförskjutning så jag skulle uppskatta om någon kunde berätta grunderna och lite regler och hur man räknar med vinklarna osv. Sen ser jag denna i boken ganska ofta http://data.fuskbugg.se/skalman01/-adada.bmp skulle nån kunna berätta hur den funkar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.