Jag har varit ner den vägen och vänt. Tyvärr. Jag har visserligen bara provat med Merten-vippan från en dubbeltrapp men den passade inte iallfall.
 
Nu har jag mätt och det ser inte så lovande ut.... :(

Mertens insats + Fibaros dimmer bygger tillsammans 44 mm och min dosbrunn är c:a 45 mm djup så det blir nog obehagligt trångt att montera är jag rädd.

Det blir nog till att börja undersöka Exxacts insatser! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.