Nu har jag mätt och det ser inte så lovande ut....
Mertens insats + Fibaros dimmer bygger tillsammans 44 mm och min dosbrunn är c:a 45 mm djup så det blir nog obehagligt trångt att montera är jag rädd.
Det blir nog till att börja undersöka Exxacts insatser!
