Bygger ett badrum med endast 2.10 meter i takhöjd i källaren.
Funderar på takplattor istället för våtrumsgips i taket. Elittak säger folk fungerar i våtutrymmen.
Någon som har erfarenhet?
Är det spån med folie?

finns det andra rekomendationer?

mvh Mikael

__________________________
totalrenovering av 1940-talsvilla....

Oj råkade hamna i fel tråd tror jag
 
Redigerat:
Har precis burit upp 28pkt Elittak till våran ö-våning. Vi hade tänkt måla ytterligare nån våtrumsfärg på skivorna som skall sitta i badrummet för säkerhets skull.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.