Bygger ett badrum med endast 2.10 meter i takhöjd i källaren.
Funderar på takplattor istället för våtrumsgips i taket. Elittak säger folk fungerar i våtutrymmen.
Någon som har erfarenhet?
Är det spån med folie?
finns det andra rekomendationer?
mvh Mikael
__________________________
totalrenovering av 1940-talsvilla....
Oj råkade hamna i fel tråd tror jag