Hej!
Mitt badrum (lägenhet, bostadsrätt) har vattenledningar i taket där man t.ex. kan stänga av kall- och varmvattnet.
Det har börjat droppa vatten från den stora svarta biten (verkar rinna ner någonstans från ledningen som går in i den från höger sida).
Någon som vet vad läckan kan bero på? Har jag rätt i att bara en rörmokare bör undersöka och åtgärda problemet?
Mitt badrum (lägenhet, bostadsrätt) har vattenledningar i taket där man t.ex. kan stänga av kall- och varmvattnet.
Det har börjat droppa vatten från den stora svarta biten (verkar rinna ner någonstans från ledningen som går in i den från höger sida).
Någon som vet vad läckan kan bero på? Har jag rätt i att bara en rörmokare bör undersöka och åtgärda problemet?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Klumpen som inte är isolerad är en vattenmätare.G Greveholm skrev:Mitt badrum (lägenhet, bostadsrätt) har vattenledningar i taket där man t.ex. kan stänga av kall- och varmvattnet.
Mycket bra tips! 👍BirgitS skrev:
Klicka här för att svara