T Thomas_Blekinge #16 Medlem · Blekinge · 12 200 inlägg 26 aug 2020 22:50 Thomas_Blekinge Medlem Blekinge 12 200 inlägg 26 aug 2020 22:50 #16 C Costanza skrev: Angående förlängningssladd så skulle det handla om ett par tre meter, där jag har avfuktare och centraldammsugare inkopplat nu. Har du en fastmonterad centraldammsugare kopplad via en grensladd?
C Costanza skrev: Angående förlängningssladd så skulle det handla om ett par tre meter, där jag har avfuktare och centraldammsugare inkopplat nu. Har du en fastmonterad centraldammsugare kopplad via en grensladd?
C Costanza #17 Medlem · Linghem · 294 inlägg 27 aug 2020 06:34 Costanza Medlem Linghem 294 inlägg 27 aug 2020 06:34 #17 T Thomas_Blekinge skrev: Har du en fastmonterad centraldammsugare kopplad via en grensladd? Nej. Jag menade att jag har vägguttag där centraldammsugare är inkopplad som jag kan sätta en fölängningssladd i temporärt. /C
T Thomas_Blekinge skrev: Har du en fastmonterad centraldammsugare kopplad via en grensladd? Nej. Jag menade att jag har vägguttag där centraldammsugare är inkopplad som jag kan sätta en fölängningssladd i temporärt. /C