Skummade men ska läsa den mer noggrant. Fick för mig den inte gällde min typ av termistat, sorry. Tack för länken.
 
adbjn skrev:
Skummade men ska läsa den mer noggrant. Fick för mig den inte gällde min typ av termistat, sorry. Tack för länken.
Fabrikaten på termostaten (den synliga "klumpiga" yttre delen) kan variera men ventilhus och packbox är väl i stort sett lika.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.