Jag köpte för kanske 2 år sen en bänkdiskmaskin av modell ovan. Begagnad. I början funkade den bra, men nu står den bara och väntar ganska lång tid i läget som på bild. Den mittersta lampan tänds när jag vrider till program, trycker jag på start så händer inget alls. Sen efter upp till 1 h börjar den plötsligt gå, då har man ju liksom glömt bort att man tryckt igång den 
Nån som vet varför den gör så här?
Har ingen manual
Nån som vet varför den gör så här?
Har ingen manual
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
De tre dioderna till höger betyder i ordning diskning, torkning, programslut (’klart’). Torkning är en ganska tyst process.
Om det är detta (att avbryta under torkning) som ställer till det för dig låter jag vara osagt, var över 10 år sen jag hade en sån där disk och minns inte hur kinkig den var med delta
Om det är detta (att avbryta under torkning) som ställer till det för dig låter jag vara osagt, var över 10 år sen jag hade en sån där disk och minns inte hur kinkig den var med delta
Redigerat:
Nu testade jag att låta den gå tills sista lampan var tänd och kör ett test nu. Den hoppade igång direkt. Så jag tror du har rätt i att jag hade för bråttom. Tack!ullberg skrev:
De tre dioderna till höger betyder i ordning diskning, torkning, programslut (’klart’). Torkning är en ganska tyst process.
Klicka här för att svara