3 475 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Electrolux torktumlare stänger av efter 15 minuter
Mmm, jag trodde min gick som vanligt men stängde av sig efter 10-15m tills nån här på forumet bad mig lägga något i trumman uppepå tvätten. Mycket riktigt, tvätten hade inte rört sig men maskinen lät typ som vanligt när den gick.
Edit: länk till min tråd när det begav sig
https://www.byggahus.se/forum/threa...-edc-46130-w-torktumlare.311739/#post-2919117
Edit: länk till min tråd när det begav sig
https://www.byggahus.se/forum/threa...-edc-46130-w-torktumlare.311739/#post-2919117
Redigerat:
prova med att byta sensor i främre fläkthuset och gör rent i alla kanaler
hjälper inte det är det kretskort
men det är restat för överskådlig framtid då det är mycket problem med dessa.
en enkel och relativt driftsäker tumlare men det är bara att inse att denna polska kvalitetsprodukt har framtiden bakom sig...
hjälper inte det är det kretskort
men det är restat för överskådlig framtid då det är mycket problem med dessa.
en enkel och relativt driftsäker tumlare men det är bara att inse att denna polska kvalitetsprodukt har framtiden bakom sig...
Längesedan men är det temperatursensorn du menar, du skulle inte kunna beskriva lite närmare var den sitter?electroluxaren skrev:prova med att byta sensor i främre fläkthuset och gör rent i alla kanaler
hjälper inte det är det kretskort
men det är restat för överskådlig framtid då det är mycket problem med dessa.
en enkel och relativt driftsäker tumlare men det är bara att inse att denna polska kvalitetsprodukt har framtiden bakom sig...
Klicka här för att svara