Hur sitter termostat fastmonterad och hur sitter känselröret/givare är den bara instucken eller sitter den skruvad ?
 
P
Änden sitter i en hållare på kondensorn
 
Alltså på baksidan då,svårt att få loss den ?
 
P
det beror på vilken ålder den har,
alla har inte termostater utan sensorer
gemensamt dock för kylen är att de sitter instuckna på köldplattans baksida nere till vänster.
man får lossa lite på köldplattan
 
electroluxaren skrev:
det beror på vilken ålder den har,
alla har inte termostater utan sensorer
gemensamt dock för kylen är att de sitter instuckna på köldplattans baksida nere till vänster.
man får lossa lite på köldplattan
Jag kolla på köldplattan och satt ett plastlock i högra hörnet,pillade bort det och det ser ut som på bilden.
Skåpet är från 2004/5 då dom byggde husen.
 
  • Inredning av skåp med köldplatta och rör, frågetecken i pratbubblor markerar osäkerhet om delar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P
Det plastlocket sitter i övre högra hörnet så där har du inte att göra!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.