det beror på vilken ålder den har,
alla har inte termostater utan sensorer
gemensamt dock för kylen är att de sitter instuckna på köldplattans baksida nere till vänster.
man får lossa lite på köldplattan
det beror på vilken ålder den har,
alla har inte termostater utan sensorer
gemensamt dock för kylen är att de sitter instuckna på köldplattans baksida nere till vänster.
man får lossa lite på köldplattan
Jag kolla på köldplattan och satt ett plastlock i högra hörnet,pillade bort det och det ser ut som på bilden.
Skåpet är från 2004/5 då dom byggde husen.