Felkod i50 kommer på någon minut efter att jag försökt starta diskmaskinen. Det ser ut att vara en del trasig, som sitter på högra sidan Inuit diskmaskinen (se bild). Plastbiten som sitter runt öppningen ser ut att ha gått Sönder. Den sitter ihop med plasttanken som syns på bilden. Någon som vet Vad den här Delen Heter? Hur byter man ut den?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Tack för svar! Titta dock nära på närbilden från Insidan där öppningen sitter. Det ser ut som att det Suttit en rund plastskiva där som har gått sönder, endast halva kvar. Innebär det attjag måste byta hela avloppspumpen eller kan jag byta bara den delen?
electroluxaren skrev:
electroluxaren skrev:
Det du ser på bilden är ett utag som en gång i tiden satt ett orange plastvred
Detta vredet kunde ställas i två lägen för att bestämma hur mycket av det inkommande vattnet som skulle gå igenom avhärdaren.
Av någon anledning så rationaliserades detta bort.
Din avloppspump sitter innanför socklen höger fram.
Detta vredet kunde ställas i två lägen för att bestämma hur mycket av det inkommande vattnet som skulle gå igenom avhärdaren.
Ok, något förslag på Vad jag kan göra för att åtgärda det?
electroluxaren skrev:Det du ser på bilden är ett utag som en gång i tiden satt ett orange plastvred
Klicka här för att svara