Jag har lite planer på att svetsa en eldstad av cortenplåt till uteplatsen i trädgården. Jag har försökt leta lite efter hur en sådan ska utformas men det är inte så lätt. Tanken är att det ska se ut som en öppen spis och på båda sidor om ska vi ha vedförvaring.