J Josefin Illergård skrev:
En sen uppdatering här! Nu är allting fixat, i rör, och det blev supersnyggt
Bättre kommunikation, mindre panik har jag väl lärt mig av det här.tack för alla svar!
(Att det tog lite tid att få fixat efter första inlägget berodde på oss, att jag varit bortrest)
Tack för uppdatering :)
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L
Och väldigt gärna ett par bilder nu när det är fixat ..! :love:

Var chefen till firman ut och kollade?
 
  • Gilla
Kurtivan
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.