E Elisabeth78 #1 Medlem · 95 inlägg 25 mar 2007 20:26 Elisabeth78 Medlem 95 inlägg 25 mar 2007 20:26 #1 Hur gör man för att ansluta värmepannan, har hittat stället som den ska anslutas på men vet ser ej hur detta ska gå till...
Hur gör man för att ansluta värmepannan, har hittat stället som den ska anslutas på men vet ser ej hur detta ska gå till...