Det är OK att säga att det är du som skall göra det själv. Det är tom bättre. Om vi vet att det inte är en elektriker inblandad så får du mer detaljerade svar.
Jo jag förstår det. Men det är faktiskt inte jag =) Jag känner bara att jag vill passa på att lära mig själv också så blir det lättare att förklara vidare.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.