13 507 läst ·
123 svar
14k läst
123 svar
El-geringssåg med precision? Ge mig förslag.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Det blev ingen mätning igår. Troligen blir det inget denna vecka alls. Igår hade mitt partytält som jag har använt som lackbox blåst omkull så att jag var tvungen att ta reda på spektaklet. Vidare har hustrun ställt till med kräftskiva till helgen.
Vilken butik hade erbjudandet på LS1013 ? Är ev på jakt efter en sån och ett bra pris är man alltid på jakt efterDaniel_N skrev:
Har för mig att det var Axminster som hade det, men erbjudandet varade bara en vecka eller så. Jag var nästan sugen på att köpa den gången, det trotts att jag redan har en...joniz skrev:
Den hade du ju sågat (hihi) för länge sedan.lage skrev:
Varför köpa någonting som du redan visste var glappt och dåligt?
Vad är du egentligen ute efter med den här tråden?
Vi andra användare av de blå boscharna verkar överlag vara nöjda.
Den första jag kände på var glapp i låsningen, men inte de två andra jag kände på hos andra handlare. Det fick mig att tro att den första var ett måndagsex, och det var ett hyfsat paketpris på såg och stativ. Nu har jag precis hämtat min tredje såg, så nu vet jag inte riktigt vad jag skall tro. Det verkar som Bosch kvalitetskontroll är lite sisådär... :|Springare skrev:
Har inte hunnit kolla såg nr 3 än, men om den också har problem får jag nog ge upp Bosch.
De hade Dewalt 777 + stativ för samma pris också, men jag gillar inte manövreringen av klingskyddet på den, samt att den har otydliga skalor jämfört med Boschen.