6 234 läst ·
34 svar
6k läst
34 svar
el-besiktning efter renoverat badrum
Visst är det! Men de goda krafterna i samhället försöker rätta till det. Tyvärr lurar ondskan där i bakgrunden och gör vad de kan för att stoppa det:Roland112 skrev:
http://www.elinstallatoren.se/Elins...r_i_behorighetsutredningen_DXNI-3800274_.aspx
Jag tycker att man även bör klargöra att utdraget kommer ur en tidskrift som en partsinlaga från en arbetsgivarorganisation. Och inte från någon oberoende, så innehållet kan mycket väl vara anpassat för att påverka läsaren i önskad "riktning".. EIO har ju som uppgift att arbeta för sina uppdragsgivare.
Det är tagit ur EIOs tidning och då jag har mycket liten tilltro till det som står i tidningar tar jag INTE för givet att det är sanningen, i mina ögon kan det mycket väl vara "tillrättalagd" sanning som ska passa tidningsutgivarens agenda.
Ps jag har i alla fall varit personligt bekant med vissa ur EIOs (på den tiden EAs) styrelse och vet rätt väl hur dom anser att "fakta" bör pressenteras.
Ps jag har i alla fall varit personligt bekant med vissa ur EIOs (på den tiden EAs) styrelse och vet rätt väl hur dom anser att "fakta" bör pressenteras.
Redigerat:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden