Vi håller på att bygga ett Balans i Göteborgsområdet. Vi fick det stomrest inklusive grund (platta) och markarbete för 1 420 000 kr. Till det kommer kakel, klinker, färg, el och vvs.

Vi har också valt att förlänga väggen lite i vardgasrummet mot trappen. Blev riktigt bra!

Jag tycker att standarden är jättebra! Vi har valt till rostfria varor och tjockare bänkskiva i köket. Valde även bort badrumsmöbeln i stora badrummet. Annars har vi allt som ingick.

Snart dags för inflyttning!
 
Hejsan!

Vi ska bygga balans i Vänersborg, har endast skrivit kontrakt nu ...men snart så =)

Vi skulle vilja se ett i verkligheten, och det finns ju inga visningshus i närheten. Skulle vi kunna få komma och titta på ert hus?

MVH Therese Hedén
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.