Vi håller på att bygga ett Balans i Göteborgsområdet. Vi fick det stomrest inklusive grund (platta) och markarbete för 1 420 000 kr. Till det kommer kakel, klinker, färg, el och vvs.
Vi har också valt att förlänga väggen lite i vardgasrummet mot trappen. Blev riktigt bra!
Jag tycker att standarden är jättebra! Vi har valt till rostfria varor och tjockare bänkskiva i köket. Valde även bort badrumsmöbeln i stora badrummet. Annars har vi allt som ingick.
Snart dags för inflyttning!