Har i många år haft en smokey mountain som rök, men eftersom den är så stor så kom den inte med till Sverige, tyvärr är money's to tight to mention så någon weber kan det inte bli tal om just nu, hittade dock Rökgrill Cello Bullet Smoker 18 - K-Rauta (k-rauta.se) som möjligen kan godkännas av chefen.

Finns det någon som provat eller har annat förslag i samma prisklass?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.