T twoody skrev:
Var du med när dom gjorde skada på tätskiktet?
Vad är det för företag som gjort jobbet, stort litet?
Är uttagen för tvättpelare?
Hej twoody! Nej, jag var inte med när de gjorde skadan men eftersom de har flyttat vattentillförseln till toaletten ca 20 cm så är det skadat. Det är ett mindre företag. Ca 30 miljoner i omsättning. Ja, eluttaget är till för att kunna koppla in tvättmaskin. Behöver dock inte tre stycken maskiner :)

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Tack så jättemycket för alla frågor och ert engagemang kring mitt badrum. Det värmer! Min tanke kring mitt inlägget här var att få höra några förslag/råd/tankar/tips kring ersättningen, dvs en summa. Så bomba mig gärna med siffror. Naturligtvis seriösa siffror :) och har du möjlighet får du gärna skriva en kommentar till den.

• Gilla
Freddedan
  • Laddar…
Om BRF är beställare får du ställa kraven mot dom. Anlita egen bes.man som kan hjälpa dig med summor.

• Gilla
klavgren och 1 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Om BRF är beställare får du ställa kraven mot dom. Anlita egen bes.man som kan hjälpa dig med summor.
Tack så mycket för ditt råd Jonatan! Jag har funderat på det. Har du något tips på en bra besiktningsman i Sthlm? :)

Denna person och firma anlitade jag för ett badrum m.m några år tillbaka, nitisk och noggrann, passar dig bra :)

Lars Sjögren

Byggingenjör SBR
Av SBR Godkänd Besiktningsman för överlåtelsebesiktningar
Av SBR Godkänd Entreprenadbesiktningsman

08-556 766 42
0708-84 21 64
lars.sjogren@densia.se

www.densia.se

• Gilla
ullet
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.