Bygger nytt o behöver snart bestämma vart alla fasadlampor ska sitta. Tanken är dra fram kabel så snickarna kan börja montera panel. Körde med slang på garaget med det vart inte helt 100 mot vägglamporna, tänkte därför dra kabel typ EKLK 3G 1,5. Det borde väl bli bättre?!
 
F
Vad var det som inte blev bra på garaget?
 
Jag tyckte det var svårt att få det tätt mot genomföringen i vägglampan. En kabel borde göra det lättare.
 
E El-Löken66 skrev:
Ja kabel.
?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.