2 714 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Egen hemsida?
Hej
Har du eller känner du någon annan som gjort en egen hemsida inför deras byggnation av sin sommarstuga?
Det vore så roligt att följa och lära av andras erfarenheter. Vi står precis inför "projekt sommarstuga 2007" så mitt intresse är stort.
Den finns otroligt många av de som byggt året-runt-bostad men jag söker efter fritidshus.
Har du eller känner du någon annan som gjort en egen hemsida inför deras byggnation av sin sommarstuga?
Det vore så roligt att följa och lära av andras erfarenheter. Vi står precis inför "projekt sommarstuga 2007" så mitt intresse är stort.
Den finns otroligt många av de som byggt året-runt-bostad men jag söker efter fritidshus.
Saknar man något så är det läge att göra det själv.
Starta en fritidshus-hemsida så följer jag den gärna.
Har själv startat en blogg häromdagen men den är lite hemlig ännu.
Offentliggör den när besked om vi får köpa tomt kommer.
Det var inte svårt, gå in på blogspot.com och starta bara
Starta en fritidshus-hemsida så följer jag den gärna.
Har själv startat en blogg häromdagen men den är lite hemlig ännu.
Offentliggör den när besked om vi får köpa tomt kommer.
Det var inte svårt, gå in på blogspot.com och starta bara
Självbyggare
· Stockholm
· 8 592 inlägg
Hej,
Jag startade en blogg för oss i höstas om vårt bygge på:
klasoida.blogspot.com
Där ligger det och kommer läggas upp texter o bilder ritningar mm kontinuerligt
/K
Jag startade en blogg för oss i höstas om vårt bygge på:
klasoida.blogspot.com
Där ligger det och kommer läggas upp texter o bilder ritningar mm kontinuerligt
/K
Hejsan
Tack för tipset! Här kan ni följa mitt kommande projekt - stuga 2007.
Paradiset pÃ¥ StorÃn
Jag kommer att uppdatera den så snart det är något på G.
Tack för tipset! Här kan ni följa mitt kommande projekt - stuga 2007.
Paradiset pÃ¥ StorÃn
Jag kommer att uppdatera den så snart det är något på G.
Klicka här för att svara