1 293 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Eftersöker! Bilder o tips på snyggt vitt/ljust enstavig parkett /massivgolv
Hej
Planerar att lägga in ett ljust enstavigt golv i kök. Totalt ca 35-60 m2 beroende på om planlösningen ska ändras.
Vill gärna se eller höra om ngn här lagt något liknande. Furu tror jag inte är aktuellt pga känsligheten(hundar o barn) så just nu verkar vitaktig ek eller ask ligga närmast.
Har ni några bilder och tips att bidra med?
Tycker sällan katalogbilder och golvprover räcker för att jag ska våga välja
Planerar att lägga in ett ljust enstavigt golv i kök. Totalt ca 35-60 m2 beroende på om planlösningen ska ändras.
Vill gärna se eller höra om ngn här lagt något liknande. Furu tror jag inte är aktuellt pga känsligheten(hundar o barn) så just nu verkar vitaktig ek eller ask ligga närmast.
Tycker sällan katalogbilder och golvprover räcker för att jag ska våga välja
Eftersom massivt står med i rubriken tippsar jag om dessa:F Fogde skrev:Hej
Tycker sällan katalogbilder och golvprover räcker för att jag ska våga välja![]()
https://angavangen.se/
Jag pratade en del med dom när jag byggde min kåk. Riktigt vacker och gedigna golv av massiv ek, i blandade bredder och längder.
Tyvärr blev det övermäktigt för min budget så valet föll tillslut på massiv stavparkett i fiskbensmönster.
Klicka här för att svara