Ligger sjuk, ser på OS …. så har tid att fråga
Nä bara husets laster och personers nyttjande men i framtiden EL bil men på längre sikt.
Idag
Värme, tappvatten tillskottsEL
Spis tvätt tork avfuktare datorer TV belysning och vad man mer kan ha
Tänker att toppen som jag vill kapa kWh bara troligen bar har en tämligen kort varaktighet . Borde kanske kunna få den infon. Jag har bara sett månadens dagar och inte varaktigheten per dygn .
Tänker att om kompressorn stoppar och då även värme så märks det ju inte pga trögheten i huset.
Tror om det är kort tid så kan man även klara att vattnet inte kan värmas direkt.
Vi lever ett lyxliv där allt ska fungera och finnas tillgängligt - det kostar och är rätt onödigt. Inget livsuppehållande !!
Vill lösa detta men kan ju inte dessa bitar alls - irriterande
Nä bara husets laster och personers nyttjande men i framtiden EL bil men på längre sikt.
Idag
Värme, tappvatten tillskottsEL
Spis tvätt tork avfuktare datorer TV belysning och vad man mer kan ha
Tänker att toppen som jag vill kapa kWh bara troligen bar har en tämligen kort varaktighet . Borde kanske kunna få den infon. Jag har bara sett månadens dagar och inte varaktigheten per dygn .
Tänker att om kompressorn stoppar och då även värme så märks det ju inte pga trögheten i huset.
Tror om det är kort tid så kan man även klara att vattnet inte kan värmas direkt.
Vi lever ett lyxliv där allt ska fungera och finnas tillgängligt - det kostar och är rätt onödigt. Inget livsuppehållande !!
Vill lösa detta men kan ju inte dessa bitar alls - irriterande
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Renoverare
· västra götaland
· 809 inlägg
kanske skall titta på en "energyhub ferroamp" `?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden