Hej alla pelletsvänner.

Funderar på att köpa en effecta mullvad (trots att den är så förbaskat :( dyr) till det pelletsförråd jag planerar att bygga till våren. Om någon har erfarenhet av den så tar jag tacksamt emot era åsikter.
Har någon några tips på andra smidiga matningssystem än traditionell skruv från förrådet är det oxå välkommet.

Vad ligger priset på lösning på ungefär (mullvad+mottagaren)? Är lite intresserad å svärfars vägnar. Det verkar vara en klart intressant lösning, inte minst med tanke på att man kan bygga ganska utrymmeseffektivt. Klarar den av 25 meters transport (som det indikeras i något reklamblad?

Listpriset för mullvad och mottagare är 26.800 kr. (just nu kan du hitta en rabattcheck på effectas hemsida som ger fantastiska 1000 kr rabatt så då blir det 25.800) Enligt effecta så skall det gå bra med 25 meters transport. Det är främst därför jag är intresserad av den. Dessutom kan man enligt dem lägga matningsslangen med "obegränsat" med böjar vilket passar min bergiga tomt alldeles utmärkt. Det skulle vara trevligt om man fick det bekräftat här....

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.