Hej alla pelletsvänner.

Funderar på att köpa en effecta mullvad (trots att den är så förbaskat :( dyr) till det pelletsförråd jag planerar att bygga till våren. Om någon har erfarenhet av den så tar jag tacksamt emot era åsikter.

Har någon några tips på andra smidiga matningssystem än traditionell skruv från förrådet är det oxå välkommet.kort avstånd genom 2vägg böjd slang krävs...
 
Hej är det någon som har erfarenhet av detta Matene systemet?
 
jag har ingen erfarenhet alls o det
du kan ju kontakta dom om det finns nån som har i närheten av dig som du kan besöka
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.