5 221 läst ·
22 svar
5k läst
22 svar
Eberspächers, slutat att fungera
Nu finns de här i Stockholm men jag skulle nog framhålla de som en av landets duktigaste på värmare.
Om inte annat så kan de säkert tipsa vem som kan grejerna bäst nära dig.
De jobbar både med Eberspächer och Webasto sedan "evigheter".
https://varmarcenter.se/
Om inte annat så kan de säkert tipsa vem som kan grejerna bäst nära dig.
De jobbar både med Eberspächer och Webasto sedan "evigheter".
https://varmarcenter.se/
Var å fick felsökning på det senteret, de kom fram till samma konklusjon som toyota att den måtte bytas. Så jag åkte hem i tanke boxen, och kom fram till att jag ville pröva diesel "rens".
Verkstaden berättar ju att det oftast är igen sota, så åkte till cirkelK och la ut 115 kr. Körte en tanke, fylte ny diesel och på med ei flaska till...och vet dere hva!!
Hahaha... Jodå, den fungerar och varmar så jag slipper å frys!
Verkstaden berättar ju att det oftast är igen sota, så åkte till cirkelK och la ut 115 kr. Körte en tanke, fylte ny diesel och på med ei flaska till...och vet dere hva!!
Hahaha... Jodå, den fungerar och varmar så jag slipper å frys!
Vänta tills det råder sträng kyla igen innan du är säker på att det fungerar.
Värmare kan ha intermitenta fel. Det är också varmare nu och då startar de lättare.
Bränslesystemet är också av envägstyp. Att bara hälla i "dieselrens" renar inte värmarens bränslesystem om det redan är igensatt.
Värmare kan ha intermitenta fel. Det är också varmare nu och då startar de lättare.
Bränslesystemet är också av envägstyp. Att bara hälla i "dieselrens" renar inte värmarens bränslesystem om det redan är igensatt.
Med dyse rens så fungerar värmaren perfekt, selv i 22 minusgrader! 🙏🙏🙏 Der sparte jag 11000kr! 🙏Huddingebo skrev:
Klicka här för att svara