tveksamt tveksamt skrev:
Enligt Elsäkerhetsverkets webbdiarium hade de ett videomöte med Easee den 8e juni.
Det är det sista registrerade sedan 24e mars.
Och idag har det registrerats 5 dokument till…
 
  • Gilla
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
Någon som har begärt ut dokumenten från Elsäkerhetsverket?
 
Jag har, har dock inte fått något svar än.
 
  • Gilla
gmogmo
  • Laddar…
Ett klistermärke löser alltså allt, härligt
 
  • Haha
Zlatje
  • Laddar…
R Rolle85 skrev:
Ett klistermärke löser alltså allt, härligt
R Robert-san01 skrev:
[länk]

Summering av Easee förslag till åtgärder.
Det var väntat med klistermärken då det är det enda easee har råd med.
 
  • Gilla
Robert-san01 och 1 till
  • Laddar…
Okej
 
Det åtgärdar ju felet. Vad mer ska de göra menar ni?
 
Konstigt att de håller på att utveckla en ny box som skall adressera tidigare brister om det räcker med dessa små åtgärder.
 
Gör de?
 
  • Gilla
JuggeH
  • Laddar…
K kungjohan skrev:
Konstigt att de håller på att utveckla en ny box som skall adressera tidigare brister om det räcker med dessa små åtgärder.
De hoppas ju att myndigheterna ska gå med på att det räcker med ett klistermärke. Det betyder ju inte att det går igenom.
 
R Rolle85 skrev:
Ett klistermärke löser alltså allt, härligt
Det är inte vilket klistermärke som helst. De tar ju ett halvår att ta fram, så jag förväntar mig något alldeles extraordinärt. Kanske något sånt där med ecstasy man kan skicka på?
 
  • Gilla
  • Haha
enoch85 och 5 till
  • Laddar…
Man kan ju spekulera att pengarna är slut hos Easee vilket gör att de vill förhala denna process så länge som möjligt. Samtidigt tar de fram en ny box som uppfyller standarderna, denna kan i sin tur presenteras för de som skall föra till nya pengar till bolaget.
 
  • Gilla
gmogmo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.