3 785 läst ·
53 svar
4k läst
53 svar
Earth hour
Sida 1 av 4
Alltså...på allvar....är det tillräckligt många som bryr sig så det ger effekt egentligen?
Jag tittar ut och anser att det lyser exakt lika mycket hos grannarna kl 20.45 som det gjorde kl 19.15.
Är det ett onödigt jippo som kostar mer än det smakar?
Vem betalar för all pr om det veckorna före?
Jag är skeptisk (men jag är ju elektriker också
)
Jag tittar ut och anser att det lyser exakt lika mycket hos grannarna kl 20.45 som det gjorde kl 19.15.
Är det ett onödigt jippo som kostar mer än det smakar?
Vem betalar för all pr om det veckorna före?
Jag är skeptisk (men jag är ju elektriker också
Du har rätt, allt är ett stort PR-Jippo..
Men jag går med på att släcka alla lampor, men TV:n och Datorn får fortfarande jobba på!
Undra hur många pengar som spenderas på att marknadsföra detta spektakel? Jag har svårt att tro att elbolagen sponsrar med några pengar
Men jag går med på att släcka alla lampor, men TV:n och Datorn får fortfarande jobba på!
Undra hur många pengar som spenderas på att marknadsföra detta spektakel? Jag har svårt att tro att elbolagen sponsrar med några pengar
Levande ljus har vi varje kväll utan att det är earth-hour, trevligt slut på en kväll 
Nu är det ju inte bara sverige som är inblandat, ganska många länder faktiskt så jag tror det är mycket pengar inblandat i det hela..
Nu är det ju inte bara sverige som är inblandat, ganska många länder faktiskt så jag tror det är mycket pengar inblandat i det hela..
Jag läser inte detta, för min dator är ju givetvis avstängd en timme nu. 
Skämt åsido.
Datorn är på, TV'n är på, en lysdiodslampa, en lysdiods-dekoration och en lågenergilampa i hallen.
Ja ungefär som alla andra kvällar.
Men tack för påminnelsen, jag ska nog släcka en LED.
Skämt åsido.
Datorn är på, TV'n är på, en lysdiodslampa, en lysdiods-dekoration och en lågenergilampa i hallen.
Ja ungefär som alla andra kvällar.
Men tack för påminnelsen, jag ska nog släcka en LED.