B byggbob #1 Medlem · örebro · 2 inlägg 28 maj 2007 15:12 byggbob Medlem örebro 2 inlägg 28 maj 2007 15:12 #1 ... skulle vilja ha en vedeldad kakelugn både för trivsel och värme, men just nu får det vänta lite, pga ekonomin. Blir tvungen att hålla tillgodo med det här: Chillmasterflex Tyvärr ger det ingen värme, men nääästan trivsel-effekten! Man kan i alla fall stirra in i elden ett tag!
... skulle vilja ha en vedeldad kakelugn både för trivsel och värme, men just nu får det vänta lite, pga ekonomin. Blir tvungen att hålla tillgodo med det här: Chillmasterflex Tyvärr ger det ingen värme, men nääästan trivsel-effekten! Man kan i alla fall stirra in i elden ett tag!
L LinaoMarkus #2 Medlem · 715 inlägg 28 maj 2007 18:07 LinaoMarkus Medlem 715 inlägg 28 maj 2007 18:07 #2 synd att det inte sprakar
Ella #3 Medlem · Östergötland · 409 inlägg 29 maj 2007 11:49 Ella Medlem Östergötland 409 inlägg 29 maj 2007 11:49 #3 Tack, vi har just sparat 50 000:- . Datorn genererar ju lite värme också, så med lite god fantasi .