... skulle vilja ha en vedeldad kakelugn både för trivsel och värme, men just nu får det vänta lite, pga ekonomin. Blir tvungen att hålla tillgodo med det här:

Chillmasterflex

Tyvärr ger det ingen värme, men nääästan trivsel-effekten! Man kan i alla fall stirra in i elden ett tag! :)
 
synd att det inte sprakar :(
 
Tack, vi har just sparat 50 000:- :). Datorn genererar ju lite värme också, så med lite god fantasi ;).
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.