Hej!
Har fått en offert på att lägga in våtrumsmatta i ett 4,5 kvm stort badrum. Jobbet innefattar flytspackling och spackling av väggar.
Jag har själv bekostad väggmatta och golvmatta.
Offerten är på 27000 med avdragen ROT. Det känns dyrt, eller är det så mycket det kostar?
Har begärt in fler offerter.
Har fått en offert på att lägga in våtrumsmatta i ett 4,5 kvm stort badrum. Jobbet innefattar flytspackling och spackling av väggar.
Jag har själv bekostad väggmatta och golvmatta.
Offerten är på 27000 med avdragen ROT. Det känns dyrt, eller är det så mycket det kostar?
Har begärt in fler offerter.
Klicka här för att svara
