Vi ska byta garageslagport, dvs 2 st dörrblad. Det finns billiga(jabo, bauhaus, byggmax) för ca 7 000kr och dyra (leksandsdörren mfl.) för ca 20 000kr har någon erfarenhet av den billiga varianten? Håller det någon kvalité?
 
  • Gilla
ZipLock
  • Laddar…
Tomture61
Som första iakttagelse är att de billiga har sämre isolering och måste målas , i en del fall .

Ang kvalitet så går det inte att trolla , en dörr för 20-25 tkr är bättre , överallt .

Har slagport från hemfint (köpt 2017) verkar ha en detalj i MDF , har svällt av fukt fast det är målat .
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.