Hej!
Dynorna till hammocken som följde med huset är SVINFULA! Jag funderar nu på att sy ett nytt tak och nya dynor till hammocken av något snyggt tyg.
Vad tror ni om att använda PVC-belagd textil, alltså inte vaxduk utan med mer tygkänsla? Blir det konstigt att sitta på kanske? Svettigt i rumpan? Ombevämt och hårt?
Vad tror ni andra?