För ca 2 veckor sedan skulle jag plocka in blöta dynor, men just då vaknade min son och jag glömde dem på parkettgolvet över natten. På morgonen när jag tog bort dem var det en liten pöl under två kuddar. Jag torkade upp det och la lite potatismjöl och tänkte det värsta är att parketten får lite märken. Och det kan man ju nu se i t ex skarvarna, men inget man märker om man inte tänker på det.
Idag tänkte jag att jag borde krypa ner i krypgrunden och kolla att det faktiskt inte blev några större skador. Kanske 1m från där kuddarna låg ser det ut som runnit ner vatten, dock är jag lite osäker på om det är gammalt eller nytt. Bara bott i huset två månader. Bifogar bild. Bör jag vara orolig och ska jag göra något mer?
Idag tänkte jag att jag borde krypa ner i krypgrunden och kolla att det faktiskt inte blev några större skador. Kanske 1m från där kuddarna låg ser det ut som runnit ner vatten, dock är jag lite osäker på om det är gammalt eller nytt. Bara bott i huset två månader. Bifogar bild. Bör jag vara orolig och ska jag göra något mer?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara