Jag är lite sugen på att snickra ihop en eller ett par egna solbäddar. Då kan jag såklart anpassa måtten efter lämpliga dynor.

Vilka dynor hade ni använt för ändamålet?

Jag skulle högt värdera att dynorna kan ligga ute i ur och skur då vi har dåliga möjligheter att få plats med sånt inomhus. Men vill inte heller spendera tusenlappar på dynor som såklart kommer bli slitna i väder och vind. Men om dessa dynor inte finns så är jag öppen för förslag.

Hur hade ni tänkt?

K
En dynlåda att stoppa ner dom i när dom inte används är guld värt. Annars kommer de bli solblekta och förstörda efter en säsong… Och om det regnat dagen innan men är sol dagen efter kommer de fortsatt vara blöta, inget man vill ligga på och sola…

K kniv skrev:
En dynlåda att stoppa ner dom i när dom inte används är guld värt. Annars kommer de bli solblekta och förstörda efter en säsong… Och om det regnat dagen innan men är sol dagen efter kommer de fortsatt vara blöta, inget man vill ligga på och sola…
Tack för svar.

Jo vi har ett par dynboxar, men hade hoppats på att slippa mer prylar där.

Vilka dynor hade du köpt?

RoTe
K kniv skrev:
En dynlåda att stoppa ner dom i när dom inte används är guld värt. Annars kommer de bli solblekta och förstörda efter en säsong…
Märkligt jag har fortfarande kvar mina dynor från 2017 och då har dom varit ute på balkongen i solen från maj till september varje år, prima skick förutom lite ljusare än när dom var nya. Självklart vill man inte ha blöta dynor dock.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.