Hej!
Flyttat till nytt hus och nu märk en sak som missades på visningen tyvärr. I ett utav badrummen sitter duschblandaren för nära väggen.
Har någon sett en blandare där både varm och vattenreglage sitter till höger?
Eller vet en annan lösning på det?