Hej! Tack alla för svar, det har löst sig. Frågade en granne!
Hur blev det?
Bästa alternativet är det som @elmont föreslog.
Alltså koppla ihop trådarna i dosan ovanför med tre kopplingsklämmor (tex Wago 221-413) och sedan en bit kabel mellan kopplingsklämmorna i takdosan och plinten i taklampan.
Bästa alternativet är det som @elmont föreslog.
Alltså koppla ihop trådarna i dosan ovanför med tre kopplingsklämmor (tex Wago 221-413) och sedan en bit kabel mellan kopplingsklämmorna i takdosan och plinten i taklampan.
hej! Precis så är det gjort nu, så tack för all hjälp i tråden!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.