Hej!

Jag håller just på att rita upp mitt nya kök. Takhöjden är 3.10cm så min tanke är att köra dubbla 70cm väggskåp på höjden. Är det någon som har lite bilder eller länkar till liknande lösningar?

Mvh
 
Vårt kök är snart färdigt - vi har 3 meter i tak här hemma. Jag kan ta lite bilder ikväll och lägga upp men jag kan redan nu säga att det ser riktigt bra ut. Det är snarare så att en enkel skåprad inte skulle se bra ut.
 
Varför inte typ 96 + 70 eller 96 + 50? Detta tycker jag ofta ser bättre ut.
 
Ja!! Gör gärna det så jag får se lite!

96 + 50 lät inte så tokigt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.