6 721 läst ·
19 svar
7k läst
19 svar
Dubbelram med 2-vägsuttag samt RJ45
Nej det ska nog gå med vanliga dosor med med vissa uttah men att jag använde 1,5 fack är för att uttagen bara bygger 1-2cm från väggen så de är infällda längre in i dosorna.
Så det hänger på vad för uttag man använder.
Så det hänger på vad för uttag man använder.
Okej då tror jag mysteriet är löst.N Nicke-85 skrev:
Alltså kan man montera 2v uttag + nätverksuttag i samma ram med vanliga dosor cc71mm.
Det är otydligt på Elkos hemsida tyvärr. Det nämns ingenting om 1,5-facksdosor så det borde gå med vanliga men om du tittar på andra bilden på uttaget så kommer de sticka fram en del framför ramen. De kommer alltså inte se ut som vanliga uttag. Detta är sannolikt varför det borde gå med vanliga dosor.


Ja du har rätt, det var inte jättesnyggt. Elko plus är ju bättre verkligen.
Blir nästan snyggare att sätta cc100+ och i olika ramar med RS. Får ta mig en funderare
Finns det något standad cc-mått om man inte ska sätta i samma ram men ändå bredvid varandra? Eller sätter man som det passar bara med reglar osv.
Blir nästan snyggare att sätta cc100+ och i olika ramar med RS. Får ta mig en funderare
Finns det något standad cc-mått om man inte ska sätta i samma ram men ändå bredvid varandra? Eller sätter man som det passar bara med reglar osv.
Stämmer nog bra det att RS uttagen går i vanliga dosor och då sticker ut lite.tommib skrev:
Det är otydligt på Elkos hemsida tyvärr. Det nämns ingenting om 1,5-facksdosor så det borde gå med vanliga men om du tittar på andra bilden på uttaget så kommer de sticka fram en del framför ramen. De kommer alltså inte se ut som vanliga uttag. Detta är sannolikt varför det borde gå med vanliga dosor.
[bild]
Vill man inte att det sticker ut måste man köra med Plus serien men då är det som sagt krav på 1,5 fack eller bara köra med enkeluttag eller eventuellt 3vägs euro uttag från RS.
Klicka här för att svara
