....med möjlighet att ansluta till acktank.60x60 cm,200-300 lit.,anslutning underifrån.Någon som känner till om det finns en sådan modell hos någon tillverkare?
Har ringt Nibe,men nix.Kollat den norska OSO,några finska tillverkare,bl.a Onninen Oy.Hoppas få kontakt med den svenska avdelningen efter helgen.En tillverkare i Sverige:Wärmeprodukter har en modell,Smart Line SLE 300,men den står platt mot golvet,med anslutning upptill.Hissa upp den 25 - 35 cm kanske ?
Jag har för närvarande en Parca Norrahammar M 300 VS elberedare som är ansluten underifrån.
Trots alla lovsånger om plattvärmeväxlare/TVA så känns ju 200-300 liter färdigberett varmvatten som bara ligger och väntar på att användas väldigt gott.
Någon som har en idé?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.