En ränta på runt 4% är inte så blodig.
Bänken tycker man ska klara 8% det tycker jag är lite överdrivet. men man borde klara 5% utan att behöva svälta.
Vad som inte framgår är hur mycket mindre kommer lgh att säljas för?
Om man nu måste sälja huset direkt. vart ska man då bo?