En ränta på runt 4% är inte så blodig.
Bänken tycker man ska klara 8% det tycker jag är lite överdrivet. men man borde klara 5% utan att behöva svälta.
Vad som inte framgår är hur mycket mindre kommer lgh att säljas för?
Om man nu måste sälja huset direkt. vart ska man då bo?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.