Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Ser inga rådjur på sista bilden. :thinking:
det vart visst en bonusbild på fönster och vyn

Det brukar iofs se ut så när man jagar rå. Kanske därför vissa lockas att passa på när man ser dem genom fönstret. Det är fullt lagligt för övrigt, givet att man får jaga på marken och det är säsong och allt det där andra man ska tänka på.

... man aldrig någonsin dricker alkohol vid firmafester eller restaurangbesök eftersom det inte finns någon att samåka med och taxiresan skulle kosta mer än hela krogsvängen.

... man undrar var det fjärde rådjuret av den lilla gruppen på andra sidan grusvägen håller hus (noterar att det kan finnas ett grymt svar på den frågan i tidigare inlägg...)

• Gilla
zzelma och 5 till
  • Laddar…
...man aldrig har några problem med att göra av liken.

• Gilla
Dan_Johansson och 2 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
...man aldrig har några problem med att göra av liken.
Jag anlade ny blomsterrabatt för ett par år sen och hittade den här..

Hand som håller ett brunaktigt, jordtäckt föremål hittat i en nygjord blomsterrabatt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
ricebridge
  • Laddar…
C Christoffer85 skrev:
Jag anlade ny blomsterrabatt för ett par år sen och hittade den här..

[bild]
Vad har vi lärt oss av detta? Jo, anlägg inte rabatter ;)

...när man har garaget på gården och går ut mitt i natten bara för att se om snilleblixten man fick stämde
...när man skottat snö för 4:e kvällen i rad
...när man en sen varm sommarkväll går runt i trädgården sippandes på en öl och hugger mördarsniglar med spaden och tycker att det är rättså mysigt ändå :)

• Gilla
fremax och 2 till
  • Laddar…
J John Karlsson skrev:
...när man har garaget på gården och går ut mitt i natten bara för att se om snilleblixten man fick stämde
...när man skottat snö för 4:e kvällen i rad
...när man en sen varm sommarkväll går runt i trädgården sippandes på en öl och hugger mördarsniglar med spaden och tycker att det är rättså mysigt ändå :)

Jag håller med, förutom de två sista orden.

.. när ingen bryr sig om plogbilar för alla äger ändå en monsterpickup med fyrhjulsdrift och en tvåstegs snöslunga. :)

• Gilla
zzelma
  • Laddar…
hsd
N Yindysagh skrev:
Jag hade en bekannt som åkte dit för fortkörning, och de bevisade detta med kort från trafikkameran. Frun i huset blev mäkta förvånad när hon upptäckte att det var en annan kvinna som satt i framsättet. Detta var länge sedan, kanske de bara visar föraren idag?
Polisen maskerar alltid passagerare, har alltid gjort så.

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
A
Scouten skrev:
Något sånt här funkar nog. [media]
Fast jag tror inte att det är värt priset...
Skulle behandla hela huset med det där, både ute och inne!

Ugnsluckan lämnas i detta läge efter matlagning

• Öppen ugnslucka i kök med lasagneform på bänkskivan och köksutrustning i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Mattias_Edeslatt och 5 till
  • Laddar…
Varför det? Jag bor i hus men gör aldrig så.

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
V Villa1949 skrev:
Ugnsluckan lämnas i detta läge efter matlagning
Fattar inte

harry73
Det är ju för att värma upp huset, men det är ett tankefel, för även om man stänger luckan kyls ugnen av, tar bara längre tid. Och all värme kommer i alla fall in i huset, och då är det bättre om den kommer ut fördelad över lite längre tid, då får man en jämnare temperatur.

• Gilla
Tokslut och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.