84 572 läst ·
429 svar
85k läst
429 svar
Du vet att du bor i hus när...
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 950 inlägg
Det brukar iofs se ut så när man jagar rå. Kanske därför vissa lockas att passa på när man ser dem genom fönstret. Det är fullt lagligt för övrigt, givet att man får jaga på marken och det är säsong och allt det där andra man ska tänka på.
... man aldrig någonsin dricker alkohol vid firmafester eller restaurangbesök eftersom det inte finns någon att samåka med och taxiresan skulle kosta mer än hela krogsvängen.
... man undrar var det fjärde rådjuret av den lilla gruppen på andra sidan grusvägen håller hus (noterar att det kan finnas ett grymt svar på den frågan i tidigare inlägg...)
... man undrar var det fjärde rådjuret av den lilla gruppen på andra sidan grusvägen håller hus (noterar att det kan finnas ett grymt svar på den frågan i tidigare inlägg...)
Husägare
· Jönköping
· 5 857 inlägg
...man aldrig har några problem med att göra av liken.
...när man har garaget på gården och går ut mitt i natten bara för att se om snilleblixten man fick stämde
...när man skottat snö för 4:e kvällen i rad
...när man en sen varm sommarkväll går runt i trädgården sippandes på en öl och hugger mördarsniglar med spaden och tycker att det är rättså mysigt ändå
...när man en sen varm sommarkväll går runt i trädgården sippandes på en öl och hugger mördarsniglar med spaden och tycker att det är rättså mysigt ändå
Produkter som diskuteras: "mördarsniglar"
Snigelbekämpning Snigel Effekt Neudorff
Mot alla sorters sniglar
249 kr inkl moms
Läs mer
J John Karlsson skrev:...när man har garaget på gården och går ut mitt i natten bara för att se om snilleblixten man fick stämde
...när man en sen varm sommarkväll går runt i trädgården sippandes på en öl och hugger mördarsniglar med spaden och tycker att det är rättså mysigt ändå![]()
Jag håller med, förutom de två sista orden.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 817 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 817 inlägg
Polisen maskerar alltid passagerare, har alltid gjort så.N Yindysagh skrev:
Varför det? Jag bor i hus men gör aldrig så.
Det är ju för att värma upp huset, men det är ett tankefel, för även om man stänger luckan kyls ugnen av, tar bara längre tid. Och all värme kommer i alla fall in i huset, och då är det bättre om den kommer ut fördelad över lite längre tid, då får man en jämnare temperatur.