Byggahus.se

DSC TL2803G + NY app

1. J
    Husägare · Nivå 11
    Problemet är att det finns ingen instruktion för användning av appen. Man får jobbiga larmljud så fort avlarmning mm sker. Ingen info att den tappat ethernet förens detta är återställt osv. Dom har lite att jobba på.

2. A
    Husägare Nivå 3
    Man får tänka på att appen precis är släppt. Om de nu får ordning på de sista buggarna i appen, är DSC Power verkligen en perfekt lösning. Jag är verkligen kanonnöjd. Jag har precis slängt ut mitt Verisure-larm, och på det här sättet får jag lika mycket funktionalitet till mycket lägre kostnad, om man räknar över några år. Jag har nu ett uppkopplat larm till både larmcentral och mobilapp med bilder, internet + mobilnät, ingen användning av fast telefonlinje, kameror, trådade och trådlösa detektorer, rökdetektorer, temp-sensorer, det finns även vattendetektorer, osv osv. Inte minst funkar det kanonbra i daglig användning tycker jag, det är lätt att larma av/på både via knappsats och mobilapp, och knappsatsen är kanonsnygg.

Redigerat 16 nov 2019 18:35
  3. A
    Husägare Nivå 3
    Du måste nollställa dom i masken under 200/001 partition mask, då försvinner dom från appen.