Nojar o nojar är väl upp till var och en? :) vill du inte ha klinkern liggande med bara fix mot plåt kan du göra en skåra i putsen som du sedan fogar fast plåten i! De gör många men de är absolut inget jag hade gjort!
 
Men du tycker alltså inte att det låter galet att lägga klinkers på plåten, med bara fix/fuktspärr i mellan? Det låter ju bra.
 
Det är så man gör! MEN du måste fästa plåten i plattan med typ spikplugg med 300mm cc!
 
Hoppas du tog del av bilden jag bifogade på sida 1
 
Jättebra, tack! Det var nog vad jag behövde veta. :)
 
skönt att höra! Skicka till mig om du har mer frågor eller om du rent av är asnöjd :)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.