O
Och kommer en rörmockare/besiktningsmann till köket och ser biltemalösningen så blir man utan ersättning omgående..
 
finns några varianter där till concert
 
O Ovation skrev:
Det är visst tryck i ledningarna om det blir dålig avrinning...
Avloppsrör kan spruta som satan om det blir stock på fel ställe..
Så kan det bli, jag vet av egen erfarenhet.
Läckte trotts ett fullt felfritt vattenlås. Dom är inte på något vis byggda för övertryck då det endast sitter ytterst simpla i-ringar i dom. jag tätade mitt med vulktejp så det inte läckte och konstaterade senare att det var det 75 år gamla 3-tums gjutjärnsröret i källargolvet som var förmultnat som var problemet.
Men kan ju inte bli mer tryck än det lilla vattentrycket som förorsakas av en fylld diskho, dvs 0,05 bar ungefär
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.